2020-06-01
Elektroniczna skrzynka podawcza
W celu złożenia do Urzędu Gminy Mielec pisma w formie dokumentu elektronicznego za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika i profilu zaufanego na platformie ePUAP.
Adres elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) Urzędu Gminy Mielec: /auq379ec5m/SkrytkaESP
Dokumenty elektroniczne można dostarczyć m.in. poprzez:
- wyszukanie nazwy urzędu „Urząd Gminy Mielec” w katalogu spraw i wybraniu formularza odpowiedniej usługi,
- skorzystanie z formularza pisma ogólnego do podmiotu publicznego i zaadresowanie na „Urząd Gminy Mielec”.
W przypadku problemów z właściwym zaadresowaniem korespondencji na ePUAP do Urzędu Gminy Mielec należy wpisać w polu adresowym adres ESP: „/auq379ec5m/SkrytkaESP”.
Wymogi dla dokumentów elektronicznych dostarczanych przez ePUAP:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym ePUAP.
- Akceptowalne formaty załączników:
- txt, rtf, pdf, xps,
- odt, ods, odp,
- doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,
- csv,
- jpg, jpeg, tif, tiff, png, svg,
- zip, tar, gz, gzip, 7z,
- xml, xades.